До уваги органів місцевого самоврядування
09.11.20

Кабінетом Міністрів Україниприйнято постанову від 28 жовтня 2020 р. № 1035 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету міністрів України»

Постановою №1035 удосконалено механізм взаємодії структурних підрозділів з питань соціального захисту населення та органів місцевого самоврядування з метою уникнення дублювання повноважень і забезпечення сервісного підходу до надання адміністративних послуг соціального характеру та їх максимальної доступності для мешканців територіальних громад, зокрема, із застосуванням електронних сервісів (програмного комплексу «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада»).

“Заяви з необхідними документами для призначення державної соціальної підтримки (далі - заяви з необхідними документами) приймаються від громадян органами соціального захисту населення. З 1 січня 2021 р. заяви з необхідними документами приймаються від громадян органами соціального захисту населення районних держадміністрацій лише у разі надіслання їх поштою (крім допомоги при народженні дитини з урахуванням вимог абзацу четвертого пункту 43 цього Порядку) або в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики, інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування або Єдиний державний веб-портал електронних послуг).

Заяви з необхідними документами також приймаються уповноваженими посадовими особами виконавчого органу сільської, селищної ради відповідної територіальної громади (далі - посадові особи виконавчого органу) та посадовими особами центру надання адміністративних послуг, які передають їх протягом трьох робочих днів з дати їх надходження відповідному органу соціального захисту населення.

До 1 березня 2021 р. посадова особа виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг, яка приймає заяву з необхідними документами, за наявності технічної можливості реєструє заяву та формує електронну справу (заповнює відповідні електронні форми з використанням інформаційних систем Мінсоцполітики) і не пізніше наступного робочого дня надсилає електронну справу відповідному органу соціального захисту населення засобами електронного зв’язку через інформаційні системи Мінсоцполітики з дотриманням вимог Законів України “Про електронні документи та електронний документообіг”“Про електронні довірчі послуги”“Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах”.

З 1 березня 2021 р. заяви з необхідними документами приймаються посадовими особами виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг виключно з формуванням електронної справи.

Заяви з необхідними документами (після формування електронної справи) у паперовому вигляді передаються відповідному органу соціального захисту населення не рідше ніж раз на два тижні.

Зазначені зміни стосуються 22 видів державної соціальної підтримки.

При цьому Мінсоцполітики акцентує увагу, що в умовах реформування системи соціального захисту населення, створення Національної сервісної служби України та її територіальних органів буде запроваджено єдиний механізм організації надання адміністративних послуг у сфері соціального захистку населення, і виконання функцій фронт-офісу виключно посадовими особами виконавчих органів сільських, селищних рад, ЦНАП.

Звертаємо увагу на необхідність впровадження Програмного комплексу «Соціальна громада» в новоутворених громадах та відпрацювання механізму співпраці між Чечельницькою ОТГ, Ольгопільською ОТГ і управлінням праці та соціального захисту населення РДА.

Заступник начальника управління - начальник відділу - головний бухгалтер Сергій БОГУШ

 
 
123