Розгляд звернень до РДА у 2014 р.

Відповідно до Указу Президента України від 7 лютого 2008 року  №109 «Про першочергові заходи,  щодо забезпечення реалізації та гарантування  конституційного правана звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»,на виконання першочергових завдань, що розглядалися на нарадах в Адміністрації Президента України, від 08 листопада 2010 року № 339 затверджено розпорядження голови райдержадміністрації “Про затвердження графіків особистого прийому та особистого виїзного прийому громадян головою райдержадміністрації, першим заступником, заступниками голови та  керівником апарату райдержадміністрації,” розпорядження голови райдержадміністрації “Про комплексні виїзди керівного складу райдержадміністрації, управлінь, відділів райдержадміністрації, територіальних підрозділів органів виконавчої влади, інших структур району до територіальних громад.

      У робочі дні працює телефон гарячої лінії 2-11-79.

      Протягом  12-ти місяців 2014  року на адресу районної державної адміністрації від громадян району надійшло  155 звернень. В порівнянні з аналогічним періодом 2013 року кількість звернень збільшилась на 23 одиниці.

        З вищестоящих органів виконавчої влади надійшло 104 звернення. На особистому прийомі у керівництва райдержадміністрації побувало 51 громадянин.

     У структурі звернень переважають заяви -  85%,  скарги та пропозиції - 15%. Найбільше звернень з соціального захисту -113, питань освіти, наукова,науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність  -9, комунального господарства – 7, охорони здоров’я -5, житлова політика, екологія та природні ресурси  по – 2. Слід зазначити, що згідно поданих заяв, сорок громадян отримали матеріальну допомогу на загальну суму  20000  гривень.

            За 2014 рік повторних звернень не надходило. Більшість  звернень надходить від мешканців сіл: Чечельник –54, Ольгопіль– 37, Тартак – 11, Вербка-11,Червона Гребля та Демівка по -8, що свідчить про  неналежне організаційне забезпечення роботи із зверненнями громадян, недостатню роз’яснювальну та правову роботу серед населення .

На виконання вимог законодавства України про звернення громадян та окремих доручень Секретаріату Президента України у здійснені додаткових заходів з удосконалення організації роботи із зверненнями громадян райдержадміністрацією визначені пріоритетні завдання, щодо забезпечення всебічного, неупередженого і об’єктивного розгляду та вирішення порушених у зверненнях громадян проблемних питань.

Найбільше турбують громадян питання, щодо  покращення стану доріг, виготовлення та одержання державних актів на землю, укладення договорів оренди землі, питання працевлаштування на селі, автобусне сполучення сіл з районним центром.

Головою районної державної адміністрації особисто ведеться прийом та розглядаються письмові звернення пільгової категорії громадян, а саме :

- жінок, яким присвоєне почесне звання України «Мати - героїня»,

- інвалідів Великої Вітчизняної війни  та інших пільгових категорій населення.

         Створення необхідних умов для звернень та особистого прийому громадян в органах виконавчої влади на місцях, вчасне реагування на пропозиції, заяви та скарги, особливо коли це стосується інвалідів, ветеранів війни та праці, пенсіонерів, багатодітних сімей, одиноких матерів тощо.      

        Керівництво  райдержадміністрації посилює вимогливість до керівників  структурних  підрозділів  райдержадміністрації  та  відповідальних  працівників,  щодо  всебічного  кваліфікованого, неупередженого  розгляду  питань,  що  порушують  громадяни  у  зверненнях, винних притягувати до адміністративної і дисциплінарної відповідальності також постійно надаємо  допомогу селищній, сільським радам  та  здійснювати  перевірку  їх  діяльності  в  частині  дотримання  вимог  чинного  законодавства  згідно  графіку  перевірок.

         Слід зазначити, що загалом районною державною адміністрацією за звітний період в частині розгляду звернень громадян була проведена значна робота, щодо забезпечення всебічного, якісного і  кваліфікованого розгляду порушених громадянами питань. Це стало можливим завдяки запровадженню систематичного аналізування та узагальнення звернень громадян. Працівниками  загального відділу апарату районної державної адміністрації постійно надається методична та практична допомога посадовцям органів місцевого самоврядування, працівникам структурних підрозділів  районної державної адміністрації з питань роботи із зверненнями громадян

Реєстрація письмових та усних звернень громадян в райдержадміністрації здійснюється за допомогою комп’ютерної програми  системи ’’ Лотус. ’’

Затверджені заходи щодо виконання вимог чинного законодавства України із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення.

Громадянам надсилаються роз’яснювальні листи із розгляду їх звернень за належністю відповідальними органами і службами згідно з чинним законодавством.