За 6 місяців до РДА надійшоло 142 звернення громадян
27.07.17

За інформацією провідного спеціаліста по роботі із зверненнями громадян загального відділу апарату райдержадміністрації Олени Ярової, протягом  першого півріччя 2017 року на адресу районної державної адміністрації від громадян району надійшло 142 звернення.  В порівнянні з аналогічним періодом 2016 року кількість звернень зменшилась на 29 одиниць.

       З вищестоящих органів виконавчої влади надійшло 81 звернення. На особистому прийомі у керівництва райдержадміністрації побував 61 громадянин.

       У структурі звернень переважають заяви – 95 %, скарги  та пропозиції – 5%. Найбільше звернень з соціального захисту – 94, аграрна політика – 11, охорона здоров’я – 4, комунальне господарство – 2.

       Слід зазначити, що згідно поданих заяв, п’ятдесят вісім громадян отримали матеріальну допомогу на загальну суму 28200 гривень.

        За 6 місяців  2017 року повторних звернень не надходило. Більшість звернень надходить від мешканців сіл: Чечельник – 50, Ольгопіль – 25,

Тартак – 9, Стратіївка – 9, Демівка – 9, Вербка – 8, Каташин – 4, Берізки-Чечельницькі – 4, Рогізка – 3, Луги – 2, Білий Камінь – 2, що свідчить про неналежне організаційне забезпечення роботи із зверненнями громадян, недостатню роз’яснювальну та правову роботу серед населення.

         На виконання вимог законодавства України про звернення громадян та окремих доручень Секретаріату Президента України у здійснені додаткових заходів з удосконалення організації роботи із зверненями громадян райдержадміністрацією визначені пріоритетні завдання, щодо забезпечення порушених у зверненнях громадян проблемних питань.

         Найбільше турбують громадян питання щодо надання житлово-комунальних субсидій, виготовлення та одержання державних актів на землю, укладення договорів оренди землі.

         Головою районної державної адміністрації особисто ведеться прийом та розглядаються письмові звернення пільгової категорії громадян, а саме:

- жінок, яким присвоєне почесне звання України «Мати – героїня»,

- учасників АТО,

- інвалідів Великої Вітчизняної війни та інших пільгових категорій населення.

         Створення необхідних умов для звернень та особистого прийому громадян в органах виконавчої влади на місцях, вчасне реагування на пропозиції, заяви та скарги, особливо коли це стосується інвалідів, ветеранів війни та праці, пенсіонерів, багатодітних сімей, одиноких матерів тощо.

         Керівництво райдержадміністрації посилює вимогливість до керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та відповідальних працівників щодо всебічного кваліфікованого, неупередженого розгляду питань, що порушують громадяни у зверненнях, винних притягувати до адміністративної і дисциплінарної відповідальності також постійно надаємо допомогу селищній, сільським радам та здійснювати перевірку їх діяльності в частині дотримання вимог чинного законодавства згідно графіку перевірок. Намагаємось проводити систематичне оприлюднення через ЗМІ інформації про роботу зі зверненнями громадян та вирішення порушених проблемних питань.

        Слід зазначити, що загалом районною державною адміністрацією за звітний період в частині розгляду звернень громадян була проведена значна робота щодо забезпечення всебічного, якісного і кваліфікованого розгляду порушених громадянами питань. Це стало можливим завдяки запровадженню систематичного аналізування та узагальнення звернень громадян. Працівниками загального відділу апарату районної державної адміністрації постійно надається методична та практична допомога посадовцям органів місцевого самоврядування, працівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації з питань роботи із зверненнями громадян.

         Реєстрація письмових та усних  звернень громадян в райдержадміністрації здійснюється за допомогою комп’ютерної програми системи «Лотус».

         Затверджені заходи щодо виконання вимог чинного законодавства України із забезпечення  реалізації громадянами конституційного права на звернення.

         Громадянам надсилаються роз’яснювальні листи із розгляду їх звернень за належністю відповідальними органами і службами згідно з чинним законодавством.

        Із заявниками, які постійно звертаються до вищестоящих органів влади з одних і тих же питань, головою райдержадміністрації проводяться індивідуальні зустрічі, в ході яких детально роз’яснюється порядок розгляду питань, причини по яких можливо чи не можливо вирішити питання позитивно на їх користь.

123