Запроваджено нову сервісну послугу ПФУ
17.08.20

З 1 липня Пенсійний Фонд України впровадив нову сервісну послугу – автоматичне призначення пенсій.

Відтепер не потрібно додатково звертатись та особисто відвідувати органи Пенсійного Фонду.

Новий сервіс дозволяє надати всю необхідну для призначення пенсії інформацію завчасно та провести перевірку наявних у Пенсійному Фонді даних. Послуга надається засобами веб-порталу з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

Користувачу, який не є пенсіонером, сервіс дозволяє надати всю необхідну для призначення пенсії інформацію.

Для цього потрібно авторизуватися на веб-порталі Фонду за допомогою КЕП:

  • заповнити атрибути анкети (заяву; загальні дані; дані документу, що посвідчує особу; адресу проживання та реєстрації; дані щодо обраного способу виплати призначеної пенсії та отримання пенсійного посвідчення);
  • додати скановані копії документів (обов’язкові та ті, які вважає за необхідне надати) для підтвердження його права на певні доплати та пільги);
  • підписати анкету – заяву КЕП та надіслати її до органу Фонду.

За результатами опрацювання анкети-заяви користувач отримує інформацію про автоматичне призначення пенсії, дату такого призначення пенсії та її розмір за допомогою СМС повідомлення, засобами веб-порталу та через мобільний додаток.

123