Звернень громадян до райдержадміністрації стало менше
13.04.17

Звітуючи за І-й квартал поточного року про стан звернень громадян до райдержадміністрації, головний спеціаліст по зверненнях загального відділу апарату РДА Олена ЯРОВА ЗАЗНАЧИЛА: «Керівництвом райдержадміністрації розроблені та запроваджені конкретні заходи прямого, конструктивного діалогу між владою та громадянами. Зокрема, постійно проводяться зустрічі районного керівництва з мешканцями відповідних територіальних громад».

Для підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян та для надання кваліфікованої консультації під час проведення особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації та його заступниками запроваджено участь фахівців управлінь, відділів та структурних підрозділів Чечельницької районної державної адміністрації.

            Згідно із затвердженим головою районної державної адміністрації розпорядженням графіку особистого виїзного прийому громадян та графіку особистого прийому голови райдержадміністрації, заступників голови та керівника апарату райдержадміністрації, впродовж трьох місяців 2017 року проведено 14 виїзнихприйомів громадян. Найбільше громадян турбують питання  соціального захисту, ремонту доріг, заготівлі молока та земельні. Під час проведення прийомів проводиться роз’яснення чинного законодавства України, що дає можливість підвищити рівень правових знань мешканців територіальних громад району.

Графіки виїзних прийомів громадян надіслано органам місцевого самоврядування для оприлюднення в територіальних громадах, оголошення про чергові виїзні прийоми розміщуються в місцевих засобах масової інформації.

          Так, станом на 31 березня  2017 року райдержадміністрацією отримано 75 звернень, що на 32 одиниці менше порівняно з аналогічним періодом 2016 року (107).      

123