За ІІІ квартал до РДА надійшло 263 звернення від громадян
02.11.20

За ІІІ квартал 2020 року до районної державної адміністрації надійшло 263 звернення, що на 25 одиниць менше ніж за ІІІ квартал 2019 року (288 звернень).

За видами звернень загалом переважають заяви.

Найбільш актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян, за звітний період це питання соціального захисту – 191 одиниця, на другому місці, за актуальністю, комунального господарства – 8 одиниць, трійку найбільш поширених замикають питання аграрної політики і земельних відносин – 8 одиниць, на четвертому місці питання охорони здоров'я – 6 одиниць, п’яте місце, із найпоширеніших, займають питання транспорту і зв’язку –5 одиниць.

Протягом ІІІ кварталу 2020 року до районної державної адміністрації надійшло 5 колективних звернень.

За звітний період 2020 року зафіксовано 8 повторних звернень.

Найбільше звернень надійшло від соціально незахищених верств населення, тобто від багатодітних та одиноких матерів, інвалідів та учасників війни, дітей війни, пенсіонерів.

З метою запобігання можливого поширення гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом COVID-19, та на виконання заходів ефективної протидії поширення коронавірусної інфекції особисті прийоми громадян, на час карантину, були обмежені. Так, на особистих прийомах керівництвом районної державної адміністрації прийнято 165 звернень, це становить 63% від загальної кількості. В районній державній адміністрації працює телефонна «гаряча лінія» за телефонним номером (0251) 2-14-63 громадяни мають можливість оперативно отримати роз’яснення на актуальні питання.

Від органів влади вищого рівня протягом ІІІ кварталу 2020 року до обласної державної адміністрації надійшло 97 звернень.

Станом на 01.10.2020 р. до Чечельницької райдержадміністрації надійшло 39 інформаційних запитів та 9 депутатських звернень.

Чечельницькою  райдержадміністрацією забезпечено виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»

Районна державна адміністрація вживає відповідні заходи щодо висвітлення у засобах масової інформації району відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться на постійному контролі керівництва районної державної адміністрації.

Головний спеціаліст відділу правового забезпечення та діловодства апарату райдержадміністрації Ольга Бурковська

123