Аналіз звернень громадян
За звітний період до районної державної адміністрації надійшло 36 звернень, що на 22 одиниці більше минулорічної кількості (14 звернень), 1 з яких вирішено позитивно (в 2014 р.- 1), дано роз’яснення на 35 питань 2014 р. - 13). У структурі звернень, що надійшли до районної державної адміністрації загалом домінують заяви.
Найбільш актуальні питання, що зустрічаються у зверненнях громадян, це:
- питання соціального захисту — 28 одиниць, або 77,8% від загальної кількості;
- на другому місці питання, що стосуються фінансової, податкової, митної політики– 2 одиниць (5,6%);
- трійку найбільш актуальних замикають питання охорони здоров’я - 2 одиниці, або 5,6%;
- інші - 4 одиниці (11,1%).
Як свідчить аналіз найчастіше піднімаються питання соціального захисту. Здебільшого ці питання стосувались надання матеріальної допомоги, отримання соціальних виплат, субсидій, призначення, перерахунку і виплати пенсій та інше.
Значна кількість питань, що стосуються охорони здоров’я, зокрема питання допомоги в лікуванні, протезування.
Щодо інших питань це - поліпшення умов проживання, питання екології та природніх ресурсів, підіймалися питання освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності.
Протягом звітного періоду до райдержадміністрації надійшло 1 колективне звернення, у аналогічному періоді 2014 р. їх не було.
Зазначену категорію громадян непокоять питання отримання різних видів соціальної допомоги, зокрема стосовно умов та порядку її отримання, затримки виплати соціальних допомог, надання матеріальної допомоги та допомоги в лікуванні, вартість та якість надання комунальних послуг та інше.
За ІІ квартал 2015 року до районної державної адміністрації звернулось 45 громадян, а за ІІ квартал 2014 року ця цифра становила 16 громадян.
На особистому прийомі керівництва районної державної адміністрації прийнято 14 звернень, що становить 63 % від загальної кількості ( в 2014 році - 1 (7%)).
З органів влади вищого рівня протягом трьох місяців 2015 року в райдержадміністрацію надійшло 22 звернення, а саме з Вінницької обласної державної адміністрації.
За звітний період проведено 1 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Питання, які виносились на розгляд комісії, стосувались соціального захисту населення, зокрема: надання та виплати матеріальної допомоги.
Головою райдержадміністрації особисто контролюються відповіді заявникам. Головою районної державної адміністрації особисто ведеться прийом та розглядаються письмові звернення пільгової категорії громадян, а саме :
- жінок, яким присвоєне почесне звання України «Мати - героїня»,
- інвалідів Великої Вітчизняної війни та інших пільгових категорій населення.
За ІІ квартал 2015 року головою райдержадміністрації та його заступником здійснено 6 виїзних прийомів громадян відповідно до графіку.