Електронні послуги Пенсійного фонду України - в дії!
13.01.17
В Бершадському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Вінницької області в відділі обслуговування громадян з 1 січня 2017 року функціонує Skуре-зв'язок (відео-зв'язок) з громадянами. Завдяки цій програмі, врежимі он-лайн (відео) зв'язку можна одразу отримати консультацію, не залишаючи домівку.
Адреса для Skуре-зв'язку:
VinPFU_Chechel
Графік роботи:
з понеділка по четвер з 8.00 до 17.00
у п'ятницю з 8.00 до 16.00
Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України надає громадянам можливість зручно та оперативно взаємодіяти з Фондом. Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних. Процедура реєстрації на веб-порталі максимально спрощена, щоб скористатись веб-порталом, необхідно подати заяву до Чечельницького відділу обслуговування громадян, де вказується ПІП та ідентифікаційний код. Можлива онлайн реєстрація за електронним цифровим підписом (ключем ЕЦП).
Також, завдяки новим функціональним можливостям значно розширено дистанційний доступ громадян до послуг, що надаються Фондом.
Отже, користувачі веб-порталу без черг і зайвих витрат часу можуть скористатися такими електронними послугами:
- отримувати інформацію, накопичену в базах даних персоніфікованого обліку;
- здійснювати контроль за даними, що вносяться в систему персоніфікованого обліку та впливають на пенсійні права (для працюючих);
- отримувати доступ до інформації про стан відомостей про застраховану особу, пенсійних виплат, стан відомостей реєстру застрахованих осіб Державного реєстру, стан взаєморозрахунків за зобов’язаннями платника;
- подавати запит на попереднє замовлення паперових документів, зокрема довідок та інших документів, які заявник одержує під час особистого звернення до органів Пенсійного фонду;
- подавати скарги в органи Пенсійного фонду;
- заповнювати бланки заяв, скарг, пропозицій, запитів в електронній формі;
- записатися на прийом в органи Пенсійного фонду з можливістю вибору часу, зручного для відвідування Фонду;
- одержувати іншу необхідну довідкову інформацію (місцезнаходження, телефони органів Пенсійного фонду, новини тощо);
- отримувати інформацію про порядок реєстрації користувача електронної послуги у базі даних веб-порталу, про порядок призначення, перерахунку та виплати пенсій, про порядок одержання та використання пенсійного посвідчення, про порядок ведення реєстру застрахованих осіб.