Міністерство юстиції України повідомляє
21.03.16
Відповідно до Закону України від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII «Про запобігання корупції» (зі змінами) (далі - Закон) та розпорядження Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 року № 145-р «Про забезпечення надання послуг електронного цифрового підпису державним службовцям, які займають посади, віднесені до першої — третьої категорій, та інші прирівняні до них посади», Міністерством юстиції. Державною фіскальною службою та Державною казначейською службою здійснюються заходи із забезпечення надання послуг електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП), у першу чергу, службових осіб, які займають відповідальне та особливо відповідальне становище згідно із статтею 50 Закону, для заповнення декларацій в Єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування із використанням засобів ЕЦП.
Акредитований центр сертифікації ключів органів юстиції України (далі - АЦСК) надає такі послуги на безоплатній основі, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2004 року № 1452 «Про затвердження Порядку застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності» та готовий надати безвідкладну допомогу з усіх організаційних та технічних питань, пов’язаних із отриманням послуг ЕЦП.
Відокремлені пункти реєстрації користувачів АЦСК територіально розташовані в м. Києві та обласних центрах України.
З умовами, порядком та графіком отримання послуг ЕЦГІ для суб’єктів декларування можна ознайомитись на сайті АЦСК ca.informiust.ua.
Контакти відокремленого пункту реєстрації користувачів АЦСК у м. Вінниця: телефони (0432) 52-30-93, e-mail: rd@vn.nais.gov.ua.