Надання послуг ПФУ в електронній формі
12.04.20
В Пенсійному фонді України функціонує Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України, який надає громадянам можливість зручно та оперативно взаємодіяти з Фондом.
Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.
Адреса веб -порталу: www.portal.pfu.gov.uа
Зареєструватись на Веб-порталі ПФУ можна онлайн за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП), електронного пенсійного посвідчення(ЕПП), за допомогою Gov ID.
Клієнти ПриватБанку мають можливість скористуватись послугами банку з питання виготовлення ЕЦП безкоштовно.
Для осіб, зареєстрованих на веб порталі доступна інформація щодо:
реєстрації користувачів електронних послуг на веб-порталі;
доступ до розміщеної на веб-порталі інформації;
доступ для користувача електронної послуги до інформації про стан відомостей про застраховану особу, пенсійних виплат, стан відомостей реєстру застрахованих осіб Державного реєстру, стан взаєморозрахунків за зобов'язаннями платника (за умови підтвердження ідентифікації особи, що одержує доступ, шляхом реєстрації особи в базі даних веб-порталу);
замовлення та отримання в електронному вигляді довідок та/або витягу з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру з використанням перевірочних кодів (цифровий та QR) (для користувачів, які зареєстровані на веб-порталі та ідентифіковані за допомогою електронного цифрового підпису);
подання в електронному вигляді анкети застрахованої особи для зміни некоректних відомостей в її персональній обліковій картці (прізвище, ім’я та по батькові на поточний момент; податковий номер; дата народження, місце народження; стать; громадянство; серія та номер паспорту; номер телефону (за бажанням); адреса місця проживання);
подання заяв про призначення/перерахунок пенсій;
замовлення послуги інформування за допомогою СМС – повідомлення;
взаємодію користувача електронної послуги з органами Пенсійного фонду з питань:
заповнення бланків заяви, скарги, пропозиції, запиту в електронній формі;
стану розгляду заяв, скарг, пропозицій, запитів, поданих в електронній формі;
подання запитів для підготовки в паперовій формі довідок, інших документів, які заявник одержує під час особистого звернення до органів Пенсійного фонду;
попереднього запису на прийом в органі Пенсійного фонду;
одержання іншої необхідної довідкової інформації (місцезнаходження, телефони органів Пенсійного фонду, новини тощо).