Нова система надання соцпослуг
Мінсоцполітики спільно з Урядом та органами місцевої влади працює над запровадженням нової моделі надання соціальних послуг. Про це сказала Міністр соціальної політики України Наталія Королевська під час презентації проекту «Прозорий офіс» у Вінниці.
«Мінсоцполітики спільно з Урядом та органами місцевої влади працює над запровадженням нової моделі надання соціальних послуг. В її центрі - людина, яка має вчасно отримувати якісні послуги та необхідну допомогу», - сказала Наталія Королевська.
За її словами, соціальні послуги мають бути доступними та надаватися своєчасно і якісно, а основою нової моделі є створений у Вінниці центр з надання соціально-адміністративних послуг «Прозорий офіс».
«Приклад того, як це можна зробити, ми бачимо у Вінниці. Де люди без черг та зайвої «волокіти», прийшовши в Єдиний прозорий соціальний офіс, отримують весь пакет послуг – від отримання соціальної допомоги до перерахунку пенсій», - зауважила Міністр.
Як відзначила Міністр, щоб система працювала ефективно по всій країні, Мінсоцполітики запроваджує Єдину інформаційно-аналітичну систему соціального захисту населення (ІАССЗН).
«Це та інформаційна платформа, яка зробить спілкування людини з системою соціального захисту населення швидкою і зручною та виключить можливість для зловживань та корупції при призначенні соціальної допомоги і пільг», - наголосила Наталія Королевська.
«Завдяки роботі прозорих соціальних офісів та роботі ІАССЗН вже до кінця наступного року ми матимемо якісно нову систему надання соціальних послуг людям по всій країні», - уточнила вона.
Міністр також зазначила, що робота таких центрів – це європейська практика. «Їхня робота дозволяє громадянам швидко та зручно вирішити усі питання, зокрема, щодо призначення та виплати соціальних пільг, допомог, субсидій, компенсації соціальних послуг, забезпечення інвалідів засобами реабілітації тощо», - сказала вона.
Наталія Королевська також нагадала, що Мінсоцполітики працює над побудовою ефективної моделі надання соціальних послуг, яка складається з трьох основних складових. Перша – людина приходить у центр надання послуг, котрий працює за принципом «єдиного вікна» - прозорий соціальний офіс. Друга – без зайвих довідок і ходінь по кабінетах, на основі інформації з єдиної інформаційної бази отримує необхідну послугу. Третя – соціальна інспекція перевіряє якість надання цієї послуги.
|