НУШ впевнено крокує Чечельниччиною
12.11.18
Нова українська школа – це ключова освітня реформа, яка орієнтована на запровадження нового змісту сучасної освіти, що передбачає переорієнтацію навчання із засвоєння величезної суми знань на освоєння компетентностей та їх застосовування на практиці.
Нова українська школа - це школа, в якій панують співпраця та взаєморозуміння між всіма учасниками освітнього процесу та батьками, прислухаються до думки кожного учня, вчать критично мислити та бути відповідальними громадянами. Це безпечне місце для дитини, де створено атмосферу довіри і взаємоповаги, де немає насильства та дискримінації.
Реформа НУШ розрахована на роки, адже неможливо швидко змінити традиції, що складалися упродовж багатьох років. Проте зміни вже розпочалися. Як вони відбуваються на Чечельниччині педагоги району обговорювали на районній серпневій педагогічній конференції, нарадах керівників шкіл, заступників, учителів початкової ланки освіти, районних семінарах, засіданнях РМО.
Надзвичайно насиченим був канікулярний тиждень для учителів початкової ланки освіти, які вже готуються у наступному 2019-2020 навчальному році працювати з першокласниками.
З 29 жовтня по 02 листопада 2018 року на базі КЗ «Чечельницька СЗШ І-ІІІ ст. №1» (директор Ярославська С.П.) відбулася ІІ очна сесія для вчителів початкових класів, які набиратимуть першокласників.
Під час навчання, яке було організовано із застосуванням інтерактивних технологій, вчителі мали змогу детально опрацювати зміст нового Державного стандарту початкової освіти та прийнятих навчальних програм; ознайомитись з методикою проведення ранкових зустрічей, питаннями щодо ролі учителя у організації освітніх осередків та створенні психологічно безпечного середовища, забезпеченні права вибору дитини, формуванні спільних цінностей та шляхами реалізації принципів педагогіки партнерства через співпрацю з батьками.
Під час семінару-тренінгу вчителі брали активну участь в обговоренні питань, що розглядалися, шляхом участі у «Мозковому штурмі», створювали правила та виконували цікаві вправи під час проведення «Ранкового кола»; ділилися своїми враженнями від занять у «Щоденнику вражень» та виконали цікаву практичну роботу зі створення лепбуку.
Проведення семінару-тренінгу сприяло підвищенню фахового рівня та педагогічної майстерності вчителів початкової школи.