Перші сертифікати навчання з е-урядування від EGAP
26.12.17

22 грудня у Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій Вінницької області відбулося вручення сертифікатів представникам РДА, які створюють районні програми інформатизації  та які пройшли перше навчання  з е-урядування.

До участі у заході запрошені начальник управління інформаційних технологій апарату ОДА Ігор Солоненко та ректор Вінницького національного технічного університету Володимир Грабко.

У вітальному слові Володимир Грабко зазначив:  «Ми живемо в період, коли все має бути переобладнано на електронний лад. Вінниччина зробила дуже важливий крок у цьому напрямку. Вітаю вас з здобуттям сертифікатів та бажаю, щоб увесь той багаж знань, які ви отримали - вам пригодився».

За інформацією керівництва Центру, відповідно до Меморандому про співпрацю в рамках реалізації проекту «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади» (EGAP) який було підписано 10 червня 2015 року між Вінницькою облдержадміністрацією, Вінницькою обласною Радою, Вінницькою міською радою та Міжнародною благодійною організацією «Фонд Східна Європа», в період з 18 по 22 грудня 2017 року у Вінниці був проведений першій тренінг у з е-урядування та е-демократії для публічних службовців. Одним із своїх завдань Програма EGAP вбачає у проведенні навчання різних груп з питань е-врядування та е-демократії, щоб суспільство мало достатньо знань та компетенцій у реалізації своїх прав, взаємодії з владою, вирішенні власних потреб. Викладання проводили сертифіковані фахівці, що пройшли навчання у провідних фахівців України за допомоги програми EGAP. Навчання пройшли представники районів Вінницької області які розробляють та втілюють регіональну та районні програми інформатизації.

Одним із перших сертифікат з е-урядування від EGAP після участі у семінарі отримав Ігор КАРИЧЕНСЬКИЙ - головний спеціаліст відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації.

123