Призначення пенсії в "один дотик" активно використовується
29.10.19
Сьогодні, під час щотижневої наради, Людмила Іванова – заступник начальника відділу обслуговування громадян (сервісного центру у Чечельницькому районі) головного управління ПФУ у Вінницькій області – зазначила, що Пенсійний фонд України з серпня поточного року запровадив нову модель звернення громадян за призначенням пенсії в “один дотик” через вебпортал електронних послуг Фонду.
Cервіс передбачає:
- подання документів для призначення пенсії дистанційно в електронному вигляді (заява та копії документів, завірені електронним підписом);
- після прийняття рішення про призначення пенсії повідомлення про необхідність звернення до сервісного центру за отриманням пенсійного посвідчення.
Сервіс призначення пенсії в “один дотик” є однією зі складових частин системи надання послуг у сфері пенсійного забезпечення в електронній формі (“Е-ПЕНСІЯ”), що реалізується Пенсійним фондом України і включає заходи з переведення в електронну форму надання послуг та організацію обміну даними з державними реєстрами для зменшення паперового документообігу при наданні послуг.
Впровадження такої системи спрощує взаємодію громадян з Пенсійним фондом України, дозволяє зменшити витрати часу осіб, які звертаються за призначенням пенсії, забезпечує максимально комфортні умови для отримання послуг, не виходячи з дому.
«На даний час 21 житель району уже скористався сервісом призначення пенсії в “один дотик” Працівники сервісного центру у Чечельницькому районі надають практичну та методичну допомогу кожному», - додала Людмила Сергіївна.
Довідково: на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України працює низка сервісів для пенсіонерів, застрахованих осіб та страхувальників.
Це, зокрема:
- налаштування послуги безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи);
- отримання довідок, достовірність яких підтверджується QR-кодом (про розмір сплачених внесків (форма ОК-5), витяг із реєстру застрахованих осіб, довідка про розмір пенсії);
- отримання застрахованими особами через особистий кабінет інформації про страховий стаж та щомісячні відрахування єдиного соціального внеску роботодавцем;
- кабінет страхувальника, через який можна отримати інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, в тому числі щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу, а також електронні «Довідки про трудовий та страховий стаж» працівників для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності.