Реформу впроваджуєте ВИ
19.09.16
Під таким гаслом з 12 по 16 вересня у Затоці Одеської області відбулася Всеукраїнська нарада-семінар з питань децентралізації, яку організувала Асоціація районних і обласних рад. Від Вінницької обласної Ради участь у нараді взяв заступник керівника виконавчого апарату облради Ігор Хміль та 10 голів районних рад та їх заступників. Від Чечельницького району взяв участь у нараді голова районної ради С.П’яніщук.
Президент Асоціації, голова Харківської обласної ради Сергій Чернов зазначив, що вже майже два роки тривають децентралізація та реформи, пов’язані з нею, тож настав час обговорити найбільш актуальні проблеми і обмінятися думками експертів та тих представників влади, які на практиці впроваджують децентралізацію.
Виступаючи перед учасниками семінару, які з’їхалися з усіх регіонів України, представник ПРООН в Україні Оксана Реміга відзначила провідну роль Асоціації районних та обласних рад в провадженні децентралізації.
- Для Програми розвитку ООН Асоціація завжди була вірним партнером, - сказала вона. - Це та організація, з якою ми пліч-о-пліч просували ідею сильної та самостійної громади.
Про суть децентралізації, її законодавче забезпечення, що означає децентралізація в різних сферах — в медицині, в освіті, соціальній сфері — йшлося у виступах провідних спеціалістів профільних міністерств та наукових установ.
Про те, що децентралізація потребує, перш за все, відповідальних та професійних кадрів, говорив Василь Куйбіда, президент Національної академії державного управління при Президентові України. Про законодавче забезпечення децентралізації йшлося в доповіді спеціаліста апарату Верховної Ради.
- Особливо цікавими на семінарі були питання арифметики децентралізації, яка врешті решт не дасть змогу популістам розказувати про те, хто кого годує, — відзначає депутат Вінницької обласної Ради Ігор Хміль. — А Юрій Ганущак, директор Інституту розвитку територій спинився на реформуванні медицини і створенні госпітальних округів. Щодо освіти, то йшлося про опорні школи, які в умовах демографічної кризи і вмирання села – чи не єдиний спосіб сільським дітям давати якісну освіту.