Увага! Конкурс!
03.08.20
Чечельницька районна рада оголошує конкурс на посаду
керівника комунального некомерційного підприємства «Чечельницька центральна районна лікарня» (місцезнаходження: вул. Антонішена, 60,смт. Чечельник, Вінницька область, 24800).
КОШТОРИСНІ ПРИЗНАЧЕННЯ ДЛЯ ФІНАНСОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Вимоги до претендента: громадянство України, вільне володіння українською мовою, вища освіта ступенем магістра галузі знань «Управління та адміністрування» або «Публічне управління та адміністрування» або «Право» або «Соціальні та поведінкові науки» або «Гуманітарні науки» або «Охорона здоров’я» та спеціалізацією «Організація і управління охороною здоров’я», стаж роботи на керівних посадах 7 років.
Умови оплати праці: керівника комунального некомерційного підприємства підприємства «Чечельницька центральна районна лікарня» визначено штатним розписом підприємства. За рішенням органу управління встановлюються надбавки та доплати у відповідності до вимог чинного законодавства. З керівником укладається контракт за типовою формою, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року №792.
Для участі в конкурсі подаються такі документи:
-копія документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
- письмова заява про участь у конкурсі на зайняття посади за формою згідно з додатком 1;
- резюме у довільній формі;
- автобіографія;
- копія (копії) документа (документів) про вищу освіту, науковий ступінь, вчене звання, кваліфікаційну категорію, підвищення кваліфікації, які підтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам до керівника закладу охорони здоров’я;
- копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують досвід роботи;
- згода на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» згідно з додатком 2;
- конкурсна пропозиція обсягом не більше 15 сторінок друкованого тексту в паперовому та електронному вигляді;
- довідка МВС про відсутність судимості станом на дату подання документів;
- медична довідка про стан здоров’я, щодо перебування особи на обліку у психоневрологічному та наркологічному закладі охорони здоров’я за формами, затвердженими МОЗ;
- попередження стосовно встановлених Законом України «Про запобігання корупції» вимог та обмежень, підписане претендентом, за формою згідно з додатком 3;
- заява про відсутність у діях претендента конфлікту інтересів за формою згідно з додатком 4;
- підтвердження подання декларацій особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
Документи, крім заяви про участь у конкурсі, подаються у запечатаному вигляді.
Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).
Відповідальність за достовірність поданих документів несе претендент.
Конкурсна пропозиція має містити проект плану розвитку підприємства на середньострокову перспективу (три - п’ять років), в якому передбачаються:
- план реформування підприємства протягом одного року;
- заходи з виконання завдань підприємства і результати аналізу можливих ризиків, пропозиції з поліпшення економічних та фінансових показників підприємства, підвищення ефективності його діяльності, запобігання корупції; - пропозиції щодо залучення інвестицій для розвитку підприємства;
- пропозиції (відомості) щодо очікуваної динаміки поліпшення основних показників діяльності підприємства.
Документи приймаються з 03 серпня 2020 року по 31 серпня 2020 року за адресою: вул. Героїв Майдану, 31, смт Чечельник, Вінницька область, 24800, Чечельницька районна рада.
Розгляд комісією заяв претендентів і доданих до них документів - 02 вересня 2020 року о 14.00 год. за адресою: вул. Героїв Майдану, 31,смт Чечельник, Вінницька область, 24800, Чечельницька районна рада.
Дата проведення конкурсу: 04 вересня 2020 року о 14.00 год.
Місце проведення: вул. Героїв Майдану, 31, смт Чечельник, Вінницька область, 24800, Чечельницька районна рада.
Довідки за телефоном: 2-23-77.