Відбулось засідання оргкомітету з нагоди Дня незалежності України
18.08.16
24 серпня Україна відзначатиме головне державне свято – річницю Дня незалежності України. Аби його святкування пройшло у нашому районі гідно і організовано – підготовку до цього свята розпочато заздалегідь.
Так, 16 серпня 2016 року під керівництвом першого заступника голови райдержадміністрації В.Савчука відбулось засідання організаційного комітету з питань відзначення 25-ї річниці Дня незалежності України та Дня Державного Прапора України.
Основні питання, що обговорювалися на засіданні стосувались підготовки до проведення урочистостей, які проходитимуть під час святкування Дня незалежності України на території Чечельницького району. Зокрема, щодо благоустрою населених пунктів району, прилеглих територій, підприємств, установ, організацій та ін.
В ході засідання було визначено відповідальних осіб за той чи інший відрізок роботи, а також враховані пропозиції всіх членів оргкомітету щодо заходів із відзначення в Чечельницькому районі 25-ї річниці Дня незалежності України. Так, 22 серпня 2016 року в селищі Чечельник запропоновано організувати покладання квітів до могил борців за незалежність України (на центральному кладовищі); урочисте нагородження учасників АТО, представників територіальних громад, трудових колективів району.
Разом з тим, в цей же день відбудеться церемонія підняття Державного Прапора України, представлення тематичної святкової програми : парад аматорських колективів району, духових оркестрів, концерт сільських народних аматорських колективів району. З нагоди відзначення Дня незалежності України вже традиційно від кожної територіальної громади району буде представлено виставку виробів майстрів декоративно-ужиткового мистецтва, майстер-класи, виставку експозицій на алеї по вул. Героїв Майдану тощо.
Додатково, відзначення 25-ї річниці Дня незалежності України висвітлюватиметься на сторінках районної газети "Чечельницький вісник", а також озвучено в ефірі ТРК "Подільські комунікації" та оприлюднено на офіційному сайті райдержадміністрації.