За кількістю звернень до органів соціального захисту та призначених субсиді
За кількістю звернень до органів соціального захисту та призначених субсидій Вінниччина займає друге місце в державі
Про це повідомила під час наради в ОДА в.о директора Департаменту соціальної політики облдержадміністрації Людмила Каратаєва.
«Система надання субсидій за спрощеною системою в області працює на належному рівні,- запевнила вона,- такого висновку дійшли спеціалісти Мінсоцполітики, які здійснювали перевірку з даного питання».
Кількість сімей, які звернулись за спрощеним порядком призначення субсидій з 1 травня 2015 року, станом на 3 липня 2015 року становить 66687, з них призначено державну допомогу на оплату комунальних послуг 47490 сім’ям, а кількість сімей, яким призначено житлові субсидії автоматично без звернення становить 40086.
За словами Людмили Каратаєвої - це другий результат в Україні.
«Ми налаштовуємо людей на те, що звертатись до органів соціального захисту потрібно зараз, не чекаючи жовтня. Навіть якщо буде призначено «нульову» субсидію, то звернення громадянина залишається в базі органів соцзахисту і буде автоматично переглянуте перед опалювальним періодом».
Валерій Коровій схвально оцінив роботу Департаменту соціальної політики «на випередження» і дав доручення відповідним структурним підрозділам ОДА не чекати другої хвилі звернень громадян за призначенням субсидій, а вести активну роз’яснювальну роботу ще до настання опалювального періоду і періоду «великих черг».
«Система надання субсидій за спрощеною системою в області працює на належному рівні,- запевнила вона,- такого висновку дійшли спеціалісти Мінсоцполітики, які здійснювали перевірку з даного питання».
Кількість сімей, які звернулись за спрощеним порядком призначення субсидій з 1 травня 2015 року, станом на 3 липня 2015 року становить 66687, з них призначено державну допомогу на оплату комунальних послуг 47490 сім’ям, а кількість сімей, яким призначено житлові субсидії автоматично без звернення становить 40086.
За словами Людмили Каратаєвої - це другий результат в Україні.
«Ми налаштовуємо людей на те, що звертатись до органів соціального захисту потрібно зараз, не чекаючи жовтня. Навіть якщо буде призначено «нульову» субсидію, то звернення громадянина залишається в базі органів соцзахисту і буде автоматично переглянуте перед опалювальним періодом».
Валерій Коровій схвально оцінив роботу Департаменту соціальної політики «на випередження» і дав доручення відповідним структурним підрозділам ОДА не чекати другої хвилі звернень громадян за призначенням субсидій, а вести активну роз’яснювальну роботу ще до настання опалювального періоду і періоду «великих черг».
Департамент інформаційної діяльності
та комунікацій з громадськістю ОДА